1397/10/22 شنبه بازدید دکتر یوسفی از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول تحصیلی 98-97 دانشگاه پیام نور مرکز وزوان بازدید نمود.

طی این بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از حوزه های امتحانی آزمونهای پایان ترم، اتاق آزمون و نحوه برگزاری آزمونهای الکترونیک بازدید نمود و از نزدیک با دانشجویان و عوامل اجرایی آزمون ها دیدار و گفتگو کرد.

ایشان با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری امتحانات در مرکز وزوان و با تشکر از کلیه مسئولین و عوامل اجرایی آزمون ها اظهار داشت: مرکز وزوان یکی از بهترین مراکز استان است که تاکنون عملکرد بسیار چشمگیری از خود بجای گذاشته و از نظر کیفیت آموزشی و استاندارها در سطح مطلوبی به سر میبرد.

ایشان ضمن بازدید از حوزه های امتحانی با جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی مرکز دیدار و گفتگو کرد و مسائل حال و آینده دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

 

دکتر حسن رضا یوسفوند رئیس مرکز وزوان در این دیدار گزارشی مشروح از عملکرد مرکز و فعالیتهای انجام شده ارائه نمود و برنامه های در دست اقدام مرکز در زمینه های آموزشی ، فرهنگی و توسعه را مطرح کرد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر