1397/10/3 دوشنبه بازدید امام جمعه شهرستان از دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه حجت السلام و المسلمین خواجه کریمی امام جمعه شهرستان از دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار دیدن نمود.

ایشان ضمن بازدید از فضاهای آموزشی ،کتابخانه ، سایتهای الکترونیکی ،سالن اجتماعات ،ساختمان مجموعه فرهنگی در نشستی که با حضور کارکنان برگزار شد شرکت نمود و پیرامون اهمیت دانشگاهها و مراکز علمی و مراکز آموزشی دینی و وحدت دو نهاد ارزشمند حوزه و دانشگاه  مطالبی بیان کرد.

حجت السلام خواجه کریمی با اشاره به این حدیث حضرت علی علیه السلام که میفرمایند  العِلمُ سُلطانٌ مَن وَجدَهُ صالَ بِهِ وَ مَن لَم يَجِدهُ صيلَ عَلَيها : دانش، سلطنت و قدرت است، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و پیروز شود، و هر كه آن را نیابد بر او يورش برند و مغلوب گردد، گفت: دانشگاهها یکی از اصلی ترین بنیانها و شاخص های توسعه هر کشوری است و مراکز علی زیر بنای اصلی توسعه در کشور را فراهم می کنند.

ایشان افزود: دانشگاه های پیام نور را قدر بدانید که این دانشگاه ها در بحث علمی و فرهنگی فعالیتهای بسیار ارزنده داشته و جزو مراکز علمی بسیار مهم و حساس به شمار می آیند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر