1397/10/3 دوشنبه بازدید از مركز توانبخشي شهداء توسط دانشجویان دانشگاه پيام نور واحد مباركه امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پيام نور واحد مباركه و کانون هلال احمر اقدام به برگزاری بازدید علمی از مرکز توانبخشي معلولين ذهني شهداء دیزیچه وابسته به خیریه حضرت ابوالفضل (ع) نمود.

در اين مركز حدود 100 نفر توانبخش مرد از سن 14 سال به بالا با هزينه هاي زياد و كمكهاي  مردمي  نگهداري مي شوند. در اين بازديد ابتدا آقايان كريمي و قرباني از فعالین این موسسه درخصوص مركز و چگونگي اداره آن صحبت كردند و بيان نمودند معلولیت میتواند جنبه ارثی یا اکتسابی داشته باشد، این موسسه کارهای خدماتی وحمایتی را برای افرادی که دچار نواقصی هستند وخانواده ها توانایی نگهداری آنها را ندارند بر عهده گرفته است در اين موسسه افراد آموزش پذیر و تربیت پذیر و ایزوله نگهداري مي شوند مثلاً برای افراد آموزش پذیر کلاسهای آموزشی حرفه و تولید کالا(کارهای تولیدی) ارائه می شود وهمچنین خدماتی را برای دیگر افراد تدارک ديده شده است.

پس از توضيحات مسئولين كه با روي گشاده ميزبان دانشجويان بودند آنها به بازديد از اين عزيزان رفتند و از نزديك با آنها ملاقات نمودند.

در این بازدید به سئوالاتی که از سوی دانشجویان مطرح می شد توسط مربیانی که در حال آموزش به معلولين ذهني بودند پاسخ داده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر