1397/10/2 یکشنبه برگزاری نشست با موضوع کتابخوان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان شنبه اول دیماه، نشست کتابخوان با موضوع اهمیت کتاب و ترویج کتابخوانی با حضور دکتر پیمان آقایی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در اتاق شورای این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر پیمان آقایی ابراز داشت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این جلسه ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

آقایی گفت: این نشست و نشست های آتی به منظور اشتراک گذاری اطلاعات افراد حاضر می باشد بنابراین افرادی که کتاب هایی را خوانده اند، آن را در قالب نشست های کتابخوان به دیگران معرفی و برداشت خود از آن آثار را اعلام می کنند.

به گفته این عضو هیات علمی، هر ماه از سوی کتابخانه عمومی شهرستان کتاب هایی با موضوع های مختلف ارائه شده و اعضا از میان آن، کتابی را انتخاب و بعد از مطالعه در نشست کتابخوان برداشت های خود را برای سایر اعضا بیان می کنند.

ایشان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف دانشگاه به صورت مستقیم و مستمر با کتاب در ارتباط هستند، برگزاری نشست های کتابخوان بویژه در زمینه کتاب های تخصصی برای قشر دانشجو آثار مثبتی دارد.

وی از کتاب به عنوان رسانه ای بی بدیل یاد کرد و گفت با وجود توسعه رسانه های مختلف و فناوری های نوین در عرصه ارتباطات و رسانه، کتاب کماکان یکی از مهمترین ابزارهای رسانه ای محسوب می شود و جایگاه آن در دین مبین اسلام آنچنان بالاست که بزرگترین معجزه پیامبر اکرم (ص) کتاب قرآن است.

در پایان مقرر گردید انجمن کتابخوانی با همت دانشجویان علاقه مند تاسیس گردد و در جلسات ماهانه به تبادل اطلاعات بین دانشجویان پرداخته شود و از اهداف این انجمن می بایست جذب دانشجو، ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر