1397/10/1 شنبه تجلیل از صاحبان ایده های برتر شهرستان لنجان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از صاحبان ایده های برتر شهرستان لنجان توسط مرکز خلاقیت و شکوفائی لنجان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این همایش به منظور ایجاد فرهنگ کار گروهی، با حضور کارآفرینان، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و به منظور اشتغال زائی و استفاده از پتانسیل های شهرستان توسط مرکز خلاقیت و شکوفائی شهرستان لنجان و در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید. در این گردهمائی که مسئولان ادارات دولتی شهرستان لنجان حضور داشتند دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر، دکتر خدادادی دبیر علمی همایش، دکتر مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان، آقای سلطانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان، آقای میثم محمدی شهردار زرین شهر، حجت الاسلام باقریان امام جمعه شهرستان لنجان و سرهنگ صفرپور فرمانده سپاه ناحیه لنجان حضور داشتند و حمایت همه جانبه خود را از مرکز رشد و خلاقیت شهرستان اعلام نمودند.

از تعداد 40 ایده ای که به دبیرخانه علمی همایش ارسال گردیده بود 19 ایده انتخاب و صاحبان ایده به بیان خصوصیات و ویژگی های ایده های خود پرداختند که مورد تشویق حاضران قرار گرفتند و هدایای خود را از مسئولان شهرستان لنجان دریافت نمودند. همچنین 5 ایده ممتاز نیز معرفی و به صاحبان آنان هدایای ویژه تقدیم گردید.

این سمینار توسط دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و با همکاری شهرداری زرین شهر برگزار گردید. در این سمینار که مصادف با میلاد باسعادت امام حسن عسگری علیه السلام بود مداح اهلبیت مهندس صالحی به مولودی خوانی پرداخت و در حین پذیرائی از حاضران میان برنامه ای با همین موضوع پخش گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر