1397/9/27 سه‌شنبه برگزاری جلسه هم اندیشی بنیاد شهید و ایثارگران با دانشگاه پیام نور مرکز وزوان جلسه هم‌اندیشی دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با حضور عباس طاهریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین شهر و میمه با هدف پیگیری و هماهنگ‌سازی امور تحصیلی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسن رضا یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: «وظیفه دانشگاه افزایش ارتقائ علمی دانشجویان بخصوص شاهد و ایثار گر می باشد و ما در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و تکریم این عزیزان وظیفه ماست.»

وی خاطرنشان کرد: از افتخارات دانشگاه، خدمت هرچه بیشتر به دانشجویان خانواده شهدا و ایثار گر است. ایشان همچنین بر تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با بنیاد شهید تأکید کرد.

عباس طاهریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین شهر و میمه گفت: بایستی خدمات مختلفی به جامعه ایثارگران ارائه داد تا ذره‌ای از رشادت‌ها و زحمات آنها در برپایی انقلاب اسلامی جبران شود.

جمشید نوروزی معاون فرهنگی بنیاد شهید شاهین شهر و میمه در خصوص قوانین و دستورالعمل های موجود توضیحاتی ارائه نمود و بر شرکت فعال این دانشجویان در برنامه های آموزشی - فرهنگی و خصوصا شرکت فعال در کلاس های تقویت بنیه علمی، استفاده از خدمات مشاوره ای، فعالیت های کانون ایثار و ارتباط مستمر با دفتر شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

در این جلسه مسئولین به بحث و تبادل نظر درباره به روز کردن دانشجویان ایثارگر، تبیین قوانین آموزش عالی درخصوص مسائل و مشکلات آموزشی و رفاهی دانشجویان و سایر موارد آموزشی و فرهنگی پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر