1397/9/27 سه‌شنبه نشست هم اندیشی با موضوع چگونگی کار و کارآفرینی در دانشگاه پیام نور واحد پیربکران یکشنبه بیست و پنجم آذر ماه دو جلسه اختصاصی و عمومی با اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه و اعضای کانون کار و کارآفرینی به مناسبت روز پژوهش و تاکید برنقش و اهمیت کارآفرینی در دانشگاه پیام نور واحد پیربکران تشکیل گردید .

در نشست اختصاصی هم اندیشی با موضوع چگونگی ایجاد کار و کارآفرینی در دانشگاه با حضور اعضای شورای بسیج اساتید ،نماینده کانون کارو کارآفرینی و بسیج دانشجویی ،رئیس و مسئولین سازمان فنی و حرفه ای شهرستان مبارکه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید .

در این جلسه دکتر ایرانپور رئیس سازمان فنی و حرفه ای ضمن معرفی طرح ها و تعهدات جدیدفی مابین سازمان فنی و حرفه ای با دانشگاهها نسبت به فرصت های بیشتر مهارت آموزی و کارآفرینی در سازمان فنی حرفه ای متناسب با رشته های این واحد دانشگاهی برای دانشجویان و قابلیت های کارآفرینی برای اساتید توضیحاتی دادند . ضرورت برگزاری دوره ها و تعاملات بیشتر اساتید و دانشجویان با سازمان فنی و حرفه ای و افراد کارآفرین در این سازمان بعنوان برنامه های آتی پیشنهاد گردید.

در ادامه رئیس و مسئول آموزش سازمان فنی و حرفه ای در یک جلسه آموزشی عمومی برای اعضای کانون کارو کارآفرینی ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت کارآفرینی و کسب شایستگی علاوه بر کسب مدارک دانشگاهی درارتباط با ضرورت و چگونگی کسب شایستگی هاو مهارت های مورد نیاز جهت ایجاد بستر مناسب ایجاد کاردر منازل و کارآفرینی برای خود و دیگران در دو حیطه خدمات ، فرهنگ و هنراز طریق سازمان فنی و حرفه ای حاضرین در جلسه را راهنمایی نمودند .

دکترایرانپور در ادامه با معرفی ویژگیهای افراد کارآفرین در شهرستان ، فرصت هاو پتانسیل های خوب ایجاد کارو کارآفرینی ، ضرورت شرکت دردوره های مهارت آموزی جدید در سازمان فنی و حرفه ای را مطرح نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر