1397/9/26 دوشنبه دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با امام جمعه جدید شهرستان در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمدیان به سمت امام جمعه جدید شهرستان وزوان ، مسئولین و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برای عرض تبریک و دیدار با ایشان در دفتر امام جمعه حضور بهم رساندند.

دکتر حسن رضا یوسفوند مسئولیت خطیر امامت جمعه شهرستان وزوان را به حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، تبریک گفت و سپس گزارشی از وضعیت این مرکز از ابتدا تاکنون ارائه نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین خیری امام جمعه سابق این شهرستان، بخاطر توجه ویژه ای که به مراکز آموزش عالی شهرستان داشتند، خواستار ادامه این روند از طرف حجت الاسلام و المسلمین محمدیان شد.

سپس خانم میرمبین مسئول فرهنگی دانشجویی گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور ارائه نمود.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین محمدیان ضمن ابراز خوشبختی از اینکه در جمع فرهیختگان می باشند گفت نسبت به دانشگاهیان که از اقشار تحصیل کرده جامعه می باشند عنایت ویژه دارد.

وی هم چنین اشاره ای به آیه 2 سوره جمعه " وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَبَ وَالْحِکْمَةَ وَ إِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ" کرد و فرمود که در قرآن نیز در ابتدا به تزکیه و سپس به تعلیم سفارش شده است.

لذا توصیه می کنم تزکیه و تعلیم را در کنار هم برای دانشجویان داشته باشید.

ایشان خاطر نشان کرد حتماً در مراکز آموزش عالی سعی در کیفی سازی باشد و در کنار تدریس به اخلاق دانشجویان نیز توجه شود. بنابراین تزکیه و تعلیم باید در کنار هم باشد و حتی تزکیه مقدم بر تعلیم است.

وی در پایان ضمن قدردانی مجدد از حضور دانشگاهیان قول داد در آینده نزدیک از دانشگاه پیام نور مرکز وزوان بازدید و با دانشگاهیان دیدار خواهند داشت.

ایشان هم چنین اعلام آمادگی خود را در جهت حل مشکلات مراکز آموزش عالی در شهرستان اعلام نمود و افزود که از هرگونه کمکی دریغ نخواهند کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر