1397/9/25 یکشنبه برگزاری دوازدهمین همایش استانی هفته پژوهش دانشگاه های پیام نور استان اصفهان در مرکز نجف آباد دوازدهمین همایش استانی هفته پژوهش دانشگاه های پیام نور استان اصفهان به میزبانی مرکز نجف آباد در چهار گروه علمی علوم انسانی، علوم پایه ، فنی مهندسی و هنر معماری برگزار گردید.

در این همایش 81 مقاله علمی ارائه  و تعداد  11 سخنرانی علمی برگزار گردید.

     در افتتاحیه این همایش که با حضور دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دکتر عبدالعلی منصف معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و همچنین دکتر آیت رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد و اعضای هیات علمی این مرکز برگزار شد.

دکتر آیت ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این همایش گفت: به لطف خدا مرکز نجف آباد دومین سال پیاپی موفق به برگزاری هفته پژوهش در سطح دانشگاه های سراسر کشور به عنوان تنها مرکز برگزار کننده، شده است.

     دکتر آیت در ادامه به تحولاتی که در مرکز نجف آباد در همین راستا انجام گرفته است اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردارست و کسب رتبه برتر در تولید نرم افزار جشنواره ملی قرآن و عترت و راهیابی تیم برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه به مرحله دوم مسابقات ACM دانشگاه شریف برگ زرین دیگری در افتخارات دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد است.

در ادامه دکتر منصف، معاون علمی فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از هسته های فناور مستقر در دانشگاه پیام نور استان اصفهان و ظرفیت ها و روند فعالیت آن ها  به  شرایط حاکم بر اقتصاد فعلی کشور و علل ناکامی در اجرای برنامه های اقتصادی پرداخت.

وی افزود: عدم بیان تمام حقایق از سوی مسئولین کشور موجب بی اعتمادی در مردم و ایجاد جو روانی شد که منجر به هجوم مردم به سمت سکه و ارز و در نتیجه تورم سنگین و افسار گسیخته در کالا و خدمات مورد نیاز مردم شد. هم چنین عدم شکل گیری بازار سرمایه به معنای واقعی نیز در شکل گیری شرایط حال موثر بوده است.

پس از سخنرانی دکتر منصف، پژوهشگران به ارائه مقالات خود پرداختند و در پایان نیز کارگاه ارتقاء ویژه اعضای هیات علمی برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر