1397/9/24 شنبه برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه به همت کانون های فرهنگی، هنری انجمن های علمی و دانشجویی و بسیج دانشجویی مرکز کوهپایه مراسم گرامیداش روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه برگزار گردید.

همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو، گرامیداشت و تکریم دانشجو  به لحاظ همزمانی روز جمعه فرصت مناسبی برای حضور در نماز عبادی – سیاسی جمعه بود که دانشجویان و کارکنان دانشگاه در نماز جمعه شهر کوهپایه شرکت نمودند و خطیب جمعه شهر کوهپایه در خطبه دوم نماز بر موضوع دانشگاه و دانشجو و اثر گذاری دانشجویان بعد از کودتای 28 مرداد و استکبار ستیزی و عدالتخوای این قشر از جامعه تاکید داشتند.

همچنین مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور امام جمعه شهر کوهپایه به عنوان سخنران مراسم و با حضور دانشجویان ، اساتید و کار کنان در دانشگاه برگزار گردید. در این مراسم  برنامه های متنوع همچون دکلمه خوانی توسط یکی از دانشجویان ، مسابقات توسط مجری برنامه ، قرائت بیانیه دانشجویی،اجرا گردید.

دکتر جعفری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به دانشجویان نقش دانشجو و دانشجویان در جامعه به عنوان طبقه روشنفکر در ابعاد مختلف اشاره کرده و تاکید نمود و رسالت دانشجو و دانشگاهیان نسبت به عوام جامعه بایست پر رنگ تر و حضور فعال تر در زمینه های مختلف را داشته باشند.

در پایان مراسم  از کانونهای فرهنگی ، هنری و عفاف و حجاب و فعالین فرهنگی و قرآنی با اهدا شاخه گل و هدایا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر