1397/9/20 سه‌شنبه برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر جشن روز دانشجو با حضور دانشجویان در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه و عضو هیات علمی مرکز، ضمن خوشامدگوئی به حاضران و تبریک روز دانشجو با اشاره به حادثه تاریخی 16 آذرماه سال1332و  شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه تهران ، از دانشجویان خواست با تمام جدیت به تحصیل تا کسب مدارج علمی بالاتر بپردازند.

سپس مهندس مصطفی صالحی خواننده موسیقی های ملی و مذهبی و آئینی به اجرای قطعه زیبائی در مدح و منقبت اهلبیت پرداخت و پس از آن کمدین معروف و بمب خنده آقای جواد سلطانی به اجرای نمایش و طنز پرداخت. به نحوی که بارها و بارها از طرف دانشجویان مورد تشویق قرار گرفت.

میهمان ویژه برنامه آقای دکتر صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان بود که به ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان پرداخت.

مشاور جوان استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: رسالت و وظیفه اصلی دانشجو کسب تحصیل علم و دانش در کنار افزایش ایمان و بصیرت است که در این راستا دانشجویان با کسب ایمان و علم در کنار هم به قله های علم و معرفت خواهند رسید.

در پایان برنامه با حضور فرماندار شهرستان لنجان و مسئولان دانشگاه، از دانشجویان فعال در زمینه های فرهنگی شامل بسیج دانشجوئی، کانونهای فرهنگی و انجمنهای علمی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

قابل ذکر است ضمن پذیرائی از دانشجویان و پخش میان برنامه هائی با موضوع بزرگداشت روز دانشجو مسابقه ای شاد در بین دانشجویان برگزار و هدایای آن تقدیم دانشجویان گردید. همچنین مسابقه مشاعره برگزار و به برگزیدگان هدایایی تقدیم شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر