1397/9/19 دوشنبه برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم با حضور دکتر علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت امور فرهنگی و جمعی از دانشجویان در سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم برگزار شد.

مراسم با حضور عده کثیری از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، دکتر سلیمی نماینده شهرستان،  دکتر عسگریان فرماندار شهرستان ، کارکنان و اساتید مرکز سمیرم برگزار گردید.

پس از سخنرانی دکتر قاسم پور به مناسبت روز دانشجو، مراسم تئاتر، پخش کلیپ، ارائه مقاله توسط دانشجو، برنامه شعبده بازی و تردستی نیز اجرا گردید.

در این مراسم، دکتر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو به تبیین نقش دانشجو در جامعه پرداخت و به همین مناسبت به شانزده نفر از دانشجویان هدیه ای داده شد.

در ادامه، مراسم پرسش و پاسخی به مناسبت روز دانشجو در حضور مسئولین دانشگاه و مسئولین شهرستان برگزار گردید و مسئولین بویژه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.

مهمان ویژه این مراسم آقای دکتر علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور بود که در معیت دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دکتر جلالی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این مراسم حضور یافت.

دکتر علیزاده نیز طی دقایقی به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک روز دانشجو و ابراز خرسندی به جهت حضور در این جمع از دانشجویان پرشور نسبت به درخواست های دانشجویان قول مساعد داد.

در این مراسم از دانشجویان با معدل و رتبه برتر، پذیرفته شدگان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی و دانشجویان فعال فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

دکتر علیزاده پس از اختتام این مراسم در جلسه ای با حضور کارکنان و مسئولین مرکز،  فرماندار، نماینده مجلس حضور یافت و ضمن اطلاع از وضعیت کمی و کیفی مرکز که توسط رئیس مرکز مطرح شد قول مساعد داد که از محل درامدهای اختصاصی دانشگاه، بودجه لازم برای توسعه کامل زیرساخت فناوری اطلاعات مرکز و تکمیل ساختمان مهمانسرای این دانشگاه تامین گردد.

ایشان در خصوص اجرای برنامه های اردوی مشهد مقدس، زیباسازی محوطه دانشگاه، و بهره گیری از فضای سبز دانشگاه نیز طرحی پیشنهاد داد و مقرر شد با نظارت و همراهی مسئولین مرکز و دانشگاه پیام نور استان اصفهان اجرا گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر