1397/9/19 دوشنبه معاون اداری،مالی و عمرانی خبر داد :خدمات بیمه تکمیلی برای بازنشستگان پیام نور معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه گفت : حفظ و تقویت کیفیت آموزشی از اولویت های دانشگاه است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسائل مالی در کیفیت آموزشی تاثیر بگذارد. معاون اداری، مالی و عمرانی با اشاره به ارتقای خدمات رفاهی در دانشگاه پیام نورگفت: برای اولین بار بازنشستگان دانشگاه پیام نور را ،که عضو خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور می دانیم، از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند ساخته ایم و امسال بازنشستگان توانستند از خدمات بیمه تکمیلی ایران برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیزاده در بازدید از  مراکز سمیرم ،شهرضا  و اصفهان با عنوان اینکه مسائل و دغدغه های دانشگاه پیام نور مسائلی است که کل کشور و کلیه دستگاه ها نیز در این برهه حساس با آن روبه رو هستند و می توان این مسائل را با تدبیر و مدیریت مرتفع کرد.
وی با اشاره به تفویض اختیار به استانها گفت: خوشبختانه در حوزه اداری مالی و عمرانی این حرکت شروع شده است و اعتقاد داریم کلیه مسائلی که قابل انجام در استان و مراکز و واحدها است باید تفویض شود تا کارها سریعتر انجام شود.
معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه گفت : حفظ و تقویت کیفیت آموزشی از اولویت های دانشگاه است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم مسائل مالی در کیفیت آموزشی تاثیر بگذارد.
دکتر علیزاده اتمام طرح های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی را یکی دیگر از اولویت ها عنوان کرد و افزود: برخی از طرح های ضروری دانشگاه که درحال  ساخت است نیز تامین اعتبار خواهد شد و ساخت آن را به پایان می رسانیم.
وی از افزایش 15 تا 30 درصدی اضافه کاری در فصل امتحانات برای اعضای قرنطینه خبر داد .
دکتر علیزاده با اشاره به سند راهبردی دانشگاه گفت: پیش نویس این سند به تمامی مراکز و واحدها ارسال شده تا در صورت وجود اشکال، برطرف و نهایی شود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر