1397/9/18 یکشنبه بازدید از مجلس شورای اسلامی و زیارت حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر تعداد شصت نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از مجلس شورای اسلامی بازدید نمودند.

در این بازدید که با هماهنگی دفتر نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و اداره روابط عمومی مجلس برگزار گردید دانشجویان در صحن علنی مجلس حضور یافته و با نحوه قانون گذاری آشنا گردیدند. این بازدید با همکاری اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و انجمن علمی میزان حقوق دانشگاه انجام پذیرفت، نماینده شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان حضور یافت و ضمن خوشامدگوئی به آنان، با دانشجویان عکس یادگاری گرفت. همچنین از بلندگوی مجلس از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به جهت حضور در صحن علنی مجلس تقدیر شد.

پس از آن دانشجویان به مرکز اسناد، کتابخانه و موزه مجلس رفتند. در این موزه بسیار زیبا، دانشجویان از آثار و بقایای تاریخی ادوار مختلف مجلس در دوره قاجار، پهلوی و دوره انقلاب اسلامی بازدید نمودند.

در ادامه دانشجویان در حرم بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل حضور یافته و به مقان ایشان ادای احترام نمودند.

در پایان برنامه و در مسیر برگشت دانشجویان در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم و همچنین مسجد مقدس جمکران به زیارت و دعا و مناجات پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر