1397/9/17 شنبه برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان به مناسبت روز دانشجو با حضور رئیس واحد دکتر سقائی ،حجت الاسلام و المسلمین طالبی امام جماعت واحد، اساتید ، کارکنان و دانشجویان مراسم جشنی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد بهارستان برگزار گردید.

دکتر سقائی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک روز دانشجو ،گفت : « 16 آذر یادآور شهادت سه تن از دانشجویان  دانشگاه تهران در سال 1332 می باشد که نامشان ماندگار شد.

ایشان خطاب به دانشجویان اظهار داشت: بیاییم تعداد  شهدای استان اصفهان را به تعداد صندلی ها تقسیم کنیم تا بدانیم به ازای هر صندلی چند شهید دادیم و جایگاه ما کجاست.

وی در ادامه از دانشجویان خواست با معرفی خیرین با دانشگاه همکاری نمایند . »

حجت الاسلام و المسلمین طالبی امام جماعت واحد در رابطه با فواید و آثار نماز و چگونگی توسل صاحبان علم در حل مسائل سخت مانند ابوعلی سینا پدر طب دنیا به ایراد سخن پرداخت و گفت : نماز به غیر از ثواب آخرتی در امور دنیوی نیز باعث سلامت جسم و روح و پیشرفت و موفقیت در همه امور زندگی می شود .

وی در ادامه نیز پیرامون طب ایرانی و اسلامی نکاتی را بیان نمود.

پس از آن از دانش آموختگان ممتاز ، دانشجویان فعال در امور فرهنگی ، برندگان مسابقه کتابخوانی کتاب « آخرین عروس» و مسابقه از  بروشور «مهدی (عج)وارث غربت حسین (ع)» با اهداء لوح و هدایایی ، تقدیر به عمل آمد . از دیگر برنامه های اجراء شده  می توان به برگزاری مسابقه دارت با همکاری هیأت ورزشی بانوان و ناحیه بسیج امام حسین «ع» در شهربهارستان  و برنامه سه شنبه های مهدوی اشاره نمود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر