1397/8/27 یکشنبه بازدید علمی دانش آموزان دبیرستان زینب بیگم شهرستان اردستان از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با عنایت به دستور معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص باز بودن درب دانشگاهها به روی عموم مردم به ویژه دانش آموزان و با هماهنگی صورت پذیرفته با دبیرستان زینب بیگم شهرستان اردستان، کلیه دانش آموزان این دبیرستان از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان بازدید کردند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خوشحالی از حضور دانش آموزان در دانشگاه، از تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ و کسب کرسی های مهم سخن گفت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اظهار داشت: بسیاری از آرزوهای دانش آموزان در زمینه تحصیلی، قطعا از دانشگاه می گذرد و پدر و مادرها نیز تمام آرزوهایشان را در رشد و تعالی فرزندانشان جستجو می کنند.

با این استدلال و با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و ایجاد انگیزه بین آنها و آشنایی با دانشگاه، طرح بازدید علمی دانش آموزان دبیرستان زینب بیگم از تصویب گذشت و مقرر شد با فاصله کوتاهی عملی گردد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور مرکز اردستان امیدوار است بتواند گام های موثری را در همکاری با مدارس بردارد که در چشم انداز آتی، شاهد تغییراتی محسوس در کیفیت راه یافتگان به این مرکز دانشگاهی باشد.

و اما انچه در این بازدید علمی گذشت…

اولین برنامه دیدار با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه بود که با حضور خود توانستند شور و شوقی را به میان دانش آموزان ایجاد کنند.

سپس دانش آموزان از قسمت های مختلف من جمله کتابخانه، آزمایشگاه ها، کلاس ها و سالن آمفی تئاتر دانشگاه بازدید نمودند و در هر قسمت کارشناس مربوطه توضیحاتی را بیان کردند و به سوالات آنان پاسخ گفتند.

در پایان کلیه دانش آموزان در سالن همایش های دانشگاه پیام نور مرکز اردستان حضور به هم رساندند و دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه، به ایراد سخن پرداخت.

ایرج پور در خصوص انتخاب رشته گفت : رشته های دانشگاهی به تنهایی بزرگ نیستند و چندان تفاوتی ندارند و این ما هستیم که رشته ها را با عملکرد موفق خود بزرگ می کنیم

ایشان از تلاش و کوشش برای رسیدن به اهداف بزرگ سخن گفت و از دانش آموزان خواست بزرگ بیندیشند تا به بزرگی برسند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر