1397/8/21 دوشنبه بازدید معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان از دانشگاه پیام نور مرکز وزوان حجت الاسلام و المسلمین کلباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به همراه آقای رضائی و سرکار خانم اکبری از همکاران دفتر نهاد با دانشجویان فعال فرهنگی، شورای بسیج دانشجویی، شورای انجمن های علمی، شورای کانون های دانشجویی و با دکتر یوسفوند رئیس مرکز وزوان و خانم میرمبین مسئول فرهنگی دانشجویی دانشگاه دیدار نمودند.

رئیس مرکز دکتر حسن رضا یوسفوند ضمن عرض خیر مقدم گزارش اجمالی از سابقه فعالیتهای فرهنگی، وضعیت موجود و برنامه‌ های آتی دانشگاه را ارایه نمود.

ایشان با نگاهی مدیریتی، استفاده از همه توانمندیهای دانشجویان در راستای اهداف فرهنگی و دانشجویی مهم دانستند و افزود: باید تلاش کنیم با توجه به پتانسیل موجود به استعداد یابی در دانشجویان دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور توجه شود و در این مسیر مورد استفاده قرار گیرد.

 وی با اشاره به لزوم فعالسازی انجمنها و کانونهای علمی و دانشجویی خاطر نشان کرد: هدفگذاری ما مطابق با اهداف و سیاست گذاریهای کلان دانشگاه در راستای خدمت رسانی به دانشجویان است و به تکاپو انداختن انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی،هنری و اجتماعی تامل اصلی ما بوده است.

دکتر یوسفوند در ادامه افزود: ما دانشگاهیان تمام توان خود را در راستای حمایت،رشد و تعالی دانشجویان به کار خواهیم گرفت.

سپس حجت الاسلام و المسلمین کلباسی از مجموعه های سیر نمایشگاهی که توسط دفتر نهاد تهیه شده صحبت نمود و اظهار داشت: این دفتر آمادگی دارد این مجموعه ها در اختیار مراکز و واحدها قرار دهد.

در این بازدید ، حجت الاسلام و المسلمین کلباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و آقای رضائی و سرخانم اکبری در جمع صمیمی دانشجویان فعال فرهنگی حضور یافتند و به برررسی و پاسخگویی به سوالات آنان، پرداختند و از مجتمع فرهنگی و نمازخانه دانشگاه دیدن نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر