1397/8/19 شنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار جلسه توجیهی ویژه دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور مجزا به صورت یک نشست صمیمانه با دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار برگزار شد .
  • پس از قرائت قرآن توسط یکی کارکنان مرکز  ابتدا از طریق ویدئو پرژکتور کلیپ عملکرد 5 ساله و تاریخچه دانشگاه به همراه توضیح مسئول فرهنگی درخصوص فعالیتهای فرهنگی – آموزشی و پخش شد.
  •  سپس رئیس دانشگاه دکتر عبدالمنافی ضمن  خیرمقدم و تبریک به دانشجویان ورودی جدید، این دانشگاه را عرصه رشد و تعالی علمی و اخلاقی دانشجویان دانست و اظهار داشت: دانشجویان باید با سعی و تلاش در این محیط علمی و فرهنگی با پیشرفت در مدارج بالای علمی موجب رشد و توسعه همه‌جانبه کشور در تمام زمینه‌ها شوند.

 دکتر عبدالمنافی در این نشست صمیمانه بیان کرد: دانشجویان وظیفه دارند تا در این عرصه تلاش کنند تا به فضل و یاری خداوند متعال شاهد پیشرفت علمی کشور اسلامی باشیم. دانشگاه و مرحله دانشجویی یکی از نقاط عطف زندگی است و دانشجویان سعی کنند با تعیین هدف و نگاه به دور دست ها در سر کلاس های درس حضور یابند.

 وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ممتاز تحصیل در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تحصیل هم‌زمان در دو رشته، امکان حضور در کلاس‌های الکترونیکی، اختیاری بودن حضور در کلاس، امکان تغییر رشته، مهمان موقت و دائم و تعیین شهر محل امتحانات پایان ترم، ارائه کتب آموزشی و .. ... از خصوصیات بسیار عالی این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز خوانساردر مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند، افزود: این نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه است.

  •  در ادامه کارشناس رشته ها در خصوص آیین نامه ها و دستورالعمل ها ی آموزشی مطالب مفید و ارزشمند بیان نمودند . و مسئول آموزش نیز در جوی صمیمانه به پرسش های دانشجویان پاسخ دقیق و شفاف داده  و با دانشجویان به بحث و گفتگو پرداختند. آقای شفیعی مسئول فناوری اطلاعات درخصوص  Lms  به صورت تصویری بر روی پرده نمایش آموزش های  لازم را  دادند. مسئول وام در خصوص چگونگی وام شهریه نیز توضیحات لازم را دادند. مسئول برنامه ریزی سرکار خانم حمیدی ضمن تشریح میانترم و چگونگی برگزاری کلاسها و  کانال و سایت جهت اطلاع رسانی به دانشجویان  به سوالات دانشجویان در این خصوص پاسخ دادند.
  •  همزمان با برگزاری این جلسه، بسیج دانشجویی دانشگاه و کانون های فرهنگی و هنری اقدام به عضو گیری از دانشجویان ورودی جدید و ارائه گزارش فعالیتهای خود در سال گذشته جهت  جذب و ترغیب دانشجویان به امور فرهنگی پرداختند.  و پک ها فرهنگی به همراه فرم های عضویت  در اختیار آنها قرار داده شد.
  •  در آخر ضمن پذیرایی از دانشجویان گرامی  فرم نظر سنجی  نظارت و ارزیابی به آنها داده شده و درخصوص تکمیل کارنامه سلامت درسامانه مربوطه توضیحاتی داده شد .
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر