1397/8/15 سه‌شنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور واحد ورزنه دانشگاه پیام نور واحد ورزنه مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 98-97 را با حضور تعدادی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در دانشگاه پیام نور واحد ورزنه برگزار گردید.

در این مراسم آقای عسگری سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ورزنه ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان و تلاش و کوشش برای سرافراز و سربلندی ایران عزیز،گزارش جامعی از فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه ارائه نمود و در خصوص فعالیت های دانشگاه در دوره های مختلف توصیحاتی ارائه کرد.

در ادامه آقای ابراهیمی مسول آموزش دانشگاه جهت آشنایی دانشجویان با آئین نامه آموزشی، آئین نامه انضباطی، امتحانات،آئین نامه ها و فعالیت های فرهنگی و شیوه آموزش در دانشگاه پیام نور، با توجه به تغییرات آئین نامه آموزشی ،نکات مهم آئین نامه آموزشی را بصورت پاورپوینت همراه با توضیحات کامل برای دانشجویان حاضر در جلسه بیان کرد.

در این مراسم همزمان با پذیرایی دانشجویان تحولات دانشگاه پیام نور واحد ورزنه از ابتدای تاسیس تا کنون در قالب  کلیپ تصویری در معرض دید دانشجویان گرامی قرار گرفت.

در ادامه این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان گرامی و مسئولین محترم دانشگاه پیام نور واحد ورزنه برگزار گردید و به پرسش ها ی دانشجویان پاسخ داده شد و دیدگاههای آنها جهت هرچه بهتر شدن کیفیت علمی و آموزشی و فرهنگی دانشگاه جهت طرح و بررسی در شورای آموزشی و فرهنگی واحد مورد توجه و استفاده قرار گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر