1397/8/15 سه‌شنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان با تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدای برنامه دکتر اصلانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان ضمن خوشامدگوئی به دانشجویان در ورود به بزرگترین مجتمع آموزش عالی شهرستان گلپایگان، به بیش از 40 سال سابقه این مرکز دانشگاهی در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: این مرکز دانشگاهی با 32 رشته کارشناسی، 2 رشته کارشناسی ارشد، 15 عضو هیات علمی و 100 استاد مدعو پتانسیل ارزشمند علمی را دارا می باشد.  

در ادامه برنامه گروه سفیران سلامت شهرستان به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان مربوطه به اجرای برنامه آموزشی در جهت جذب دانشجو در این طرح و آموزشهای تغذیه پرداختند. همچنین بروشورهای راهنمای انجام پایش سلامت روان و خودمراقبتی و مسابقه پیامکی بهترین روش ایجاد شادی ونشاط در جامعه در جهان در حال تغییر بین دانشجویان توزیع گردید.

جلسه آموزش کار با سیستم های الکترونیکی دانشگاه( شامل سیستم گلستان و....) توسط مسول فناوری اطلاعات مرکز به دانشجویان ارائه گردید.

در پایان مراسم ضمن پذیرائی از دانشجویان، در کنار سالن محل برگزاری مراسم تست سلامت فشارو قند خون توسط کانون دانشجوئی هلال احمر از دانشجویان بعمل آمد.

لازم به ذکر است در طی این برنامه ، انجمنهای علمی ، بسیج دانشجوئی و تشکلات دانشجوئی به ارائه دستاوردهای خود در قالب پخش کلیپ و بروشور پرداختند و به راهنمایی دانشجویان و جذب آنان در فعالیتهای فرهنگی و فوق برنامه اقدام نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر