1397/8/15 سه‌شنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاه پیام نور واحد بهارستان مراسم توجیهی علمی ، آموزشی و فرهنگی ویژه ی دانشجویان جدید الورود در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد بهارستان برگزار شد .

در ابتدا دکتر جلالی معاون اجرائی دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن تشکر از دکتر سقائی و کارکنان واحد جهت پیگیری تکمیل ساختمان جدید دانشگاه و جا به جایی انجام شده گفت : « امسال تسهیلات ارائه شده به دانشجویان از طرف دانشگاه پیام نور گسترده تر شده است، به عنوان مثال اضافه شدن وام های بانکی به لیست وام های دانشجویی و دریافت کتاب به صورت سفارش آنلاین و دریافت پستی. ایشان اشاره داشت به تعداد 43 مرکز و واحد در سطح استان که محدوده جغرافیایی وسیعی را شامل می شود که رسالت آموزش عالی را در نقاط مختلف استان داریم .

وی در ادامه به طرح های جامع استان که قرار است در مجموعه بهارستان اجرا شود اشاره نمود، مانند سالن ورزشی مشارکتی با سایر مراکز و واحدها، پردیس هنر ، آزمایشگاه قطبی منطقه ای ، قطب آموزش مجازی که ان شاءالله همگی دست به دست هم داده تا بتوانیم نواقص را برطرف نمائیم و به عنوان دانشگاه قطب ، خدمت رسانی نمائیم »

دکتر سقائی رئیس واحد بهارستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانشجویان جدید الورود و خانواده های محترم ایشان خطاب به دانشجویان گفت : « مفتخریم که این واحد دانشگاهی را جهت ادامه تحصیل انتخاب نموده اید و ان شاء الله با لطف الهی و پیگیری های بیشتر نقایص مانند محوطه سازی و ... انجام شود . توصیه ام به دانشجویان بالا بردن سطح توقع خود از تحصیل است. در درجه اول رعایت منشور اخلاقی انضباطی دانشگاه است و احترام به اساتید و کارکنان که باید متقابل باشد . همیشه از اساتید خواهان مطالب جدید باشید . اگر دانشجویی علاقمند به فعالیت خارج از برنامه های کلاسی می باشد می تواند با عضویت در انجمن های علمی دانشجویی ، کانون های فرهنگی هنری و تشکل های دانشجویی فعالیت فرهنگی داشته باشد .»

 

پس از آن ازدانشجویان پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشجویان فعال در برپایی ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود با اهداء لوح ، تقدیر به عمل آمد . از دیگر برنامه های اجراء شده  می توان به ،  پخش کلیپی از آموزش چگونگی کار با سیستم جامع گلستان و ارائه مطالب آموزشی توسط کارشناس آموزش واحد ،   معرفی کارکنان و حوزه کاری ایشان  و تقدیر از ایشان با اهداء لوح اشاره نمود .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر