1397/8/15 سه‌شنبه برگزاری مراسـم استقبـال از دانـشجویان جـدید الورود در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با حضور امام جمعه محترم شهرستان اردستان، رئیس، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، مراسم توجیهی و استقبال از دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی 98 - 1397 در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم که ویژه دانشجویان جدیدالورود مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار شد، بیش از 100 دانشجو حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت قبولی دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، عنوان کرد: ما در دانشگاه سعی می کنیم بهترین و امن ترین محیط را برای رشد و تربیت و حفظ روحیه و نشاط دانشجویان فراهم نماییم و در کنار آن از دانشجویان انتظار داریم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرده و چارچوب های قانونی دانشگاه را رعایت نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ابراز داشت یقینا آینده کشور به دست شما عزیزان رقم خواهد خورد و ره توشه ای که امروز برای خود از حضور در دانشگاه می اندوزید، نه تنها به طور مستقیم در سرنوشت شخص شما و خانواده تان بلکه در شکل گیری جامعه و کشورمان نیز نقش انکارناپذیری دارد از این رو پذیرش و حضور شما دانشجویان جدید الورود را به بهترین دانشگاه کشور از نظر آموزشی و دانشگاهی که بالاترین سطح قبولی ارشد و دکتری را دارد تبریک می گویم.

ایشان در ادامه در خصوص تفاوت مقطع دانش آموزی و دانشجویی و شرایط متفاوت این دو مقطع و اینکه همه دانشجویان چشم و چراغ و آینده سازان این مملکت هستند، صحبت کرد.

وی افزود باید هدف اول این باشد ک خوب یاد بگیرید چه به صورت تئوری چه به صورت عملی، زیرا غفلت مساوی حسرت خواهد بود.

ایرج پور در این مراسم ویژگی ها و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقایسه با سیستم های دانشگاهی دیگر به بهترین شکل تبیین نمود.

حجت الاسلام و المسلمین دهشیری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، به سه نکته مهم زندگی دانشجویی اشاره نمود و گفت: راز و نیاز و عبادت به درگاه خداوند، توجه به درس، دقت در یافتن دوستان خوب، از مهمترین مصادیق یک دانشجوی موفق می باشد.

ایشان حضور پررنگ در مراسم سیاسی مذهبی و فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و خاطر نشان کرد مسائل فرهنگی جزء مهم‌ترین موضوعات کشور به شمار می‌رود و اهمیت این امر از مسائل اقتصادی و سیاسی نیز با توجه به ماهیت انقلاب بیشتر است.

وی با اشاره به کتب آموزشی پیام نور بیان داشت بنده 30 سال است که در دانشگاههای مختلف تدریس میکنم لیکن کتبی که در دانشگاه پیام نور تدریس می شود به مراتب از کتب سایر دانشگاه ها بهتر است و بنده چندین جلد از کتب پیام نور را را در آرشیو کتابخانه خود نگهداری نمودم و استفاده می نمایم.

در این مراسم از آقای احمد زمانی نیسیانی دانشجوی نمونه رشته حقوق و رتبه نخست دانشگاه با معدل 19.68 تجلیل شد.

همچنین در این مراسم آقایان محمد مهدی حاتمی مسئول آموزش دانشگاه و ابراهیم زاهد زاده مسئول امور فرهنگی دانشگاه به تشریح و تبیین مسائل آموزشی و فرهنگی دانشگاه پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر