1397/7/30 دوشنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با حضور جمعی از مسئولان شهری، استادان، کارکنان و دانشجویان ورودی جدید در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ، ضمن خیر مقدم به دانشجویان ورودی جدید، این دانشگاه را عرصه رشد و تعالی علمی و اخلاقی دانشجویان دانست و اظهار داشت: دانشجویان باید با سعی و تلاش در این محیط علمی و فرهنگی با پیشرفت در مدارج بالای علمی موجب رشد و توسعه همه‌جانبه کشور در تمام زمینه‌ها شوند.

دکتر حسن رضا یوسفوند، دانشگاه را محل تحقیق و پژوهش برای چگونه ساختن آینده ایران اسلامی برشمرد و گفت: دانشجویان وظیفه دارند تا در این عرصه تلاش کنند تا به فضل و یاری خداوند متعال شاهد پیشرفت میهن اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ممتاز تحصیل در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تحصیل هم‌زمان در دو رشته، امکان حضور در کلاس‌های الکترونیکی، امکان مهمان شدن و ... از خصوصیات بسیار عالی این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز وزوان در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند، افزود: این نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه است.

در ادامه استاد بیکیان به عنوان دانشجوی موفق دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به دانشجویان معرفی شد. ایشان در حال حاضر از اساتید مدعو مرکز می باشد و در حال تحصیل در مقطع دکتری می باشند.

استاد بیکیان ضمن خوشامد گویی به دانشجویان جدیدالورود گفت: جایگاه دانشجو و علم و دانش در جامعه بسیار با ارزش و مهم است که راز موفقیت بسیاری از مردان بزرگ در طلب کسب علم و دانش اندوزی تحقیق و پژوهش است و  هیچ وقت دست از مطالعه بر ندارید.

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید با تشریح و تبیین آیین نامه ها و دستورالعمل های دانشگاه توسط مسئولین و کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه، پایان یافت.

در حاشیه این جشن، انجمن‌های علمی دانشجویی، بسیج دانشجویی و کانون دانشجویی در غرفه‌های جداگانه به ارائه دستاوردهای علمی و فرهنگی خود و عضوگیری از بین دانشجویان ورودی جدید پرداختند که با استقبال خوبی نیز مواجه شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر