1397/7/30 دوشنبه برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور واحد دهاقان مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود با حضور رئیس واحد آقای امیری و جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه و اعضای بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور واحد دهاقان برگزار شد.

در ابتدا آقای امیری رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهاقان ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود نسبت به شناخت محیط دانشگاه و کارکنان و بسیج دانشجویی و موقعیت شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

سپس مسئول فارغ التحصیلان خانم دانشوریان مطالب مربوط به آموزش و فارغ التحصیلان را توضیح داد و در ادامه آقای دانشوریان مسئول امور مالی و فرهنگی واحد مسائل مربوط به امور مالی و فرهنگی را تبیین کرد و در ادامه مسائل مربوط به وام دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب توسط آقای عابدیان مسئول اداری بیان شد و در حین جلسه از دانشجویان پذیرایی شد و بسته های فرهنگی به آنها اهداء شد. همچنین مسابقه ای اجرا شد که دونفر از حضار در این مسابقه شرکت کردند و به برندۀ مسابقه جایزه ای اهداء شد.

در پایان نیز خانم ابراهیم پور مسئول بسیج دانشجویی  و دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد نکات و راهنمایی هایی را در زمینۀ مسائل بسیج دانشجویی و کانون دانشجویی هلال احمر متذکر شد.

شایان ذکر است در این مراسم که  با همکاری بسیج دانشجویی و کانون هلال احمر انجام شد، اعضای بسیج دانشجویی اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و سنگر یادوارۀ شهدای دفاع مقدس نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر