1397/8/9 چهارشنبه نوزده مقام برتر ره آورد کاروان اعزامی اصفهان به بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کل کشور کاروان اعزامی دانشگاه پیام نور با کسب نوزده عنوان برتر در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور کل کشور بیشترین برگزیده در این دوره از مسابقات را در بین استانها ی کشور را به خود اختصاص داد .

در بخش آوایی این دوره از مسابقات در بخش اساتید سرکار خانم مرضیه حدادی مقام اول حفظ 15 جزء را کسب کرد، آقای محمد حسین دافعیان نیز توانست در بخش ترتیل اساتید صاحب مقام اول کشور شود، خانم زهرا مرادی دانشجوی روشندل اصفهانی مقام اول حفظ 5 جزء را از آن خود کرد و اسماعیل درخشان در حفظ 5 جزء برادران به مقام سوم این دوره از  مسابقات دست یافت .سر کار خانم الهام روانبخش در حفظ بیست جزء ، بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور کشور توانست مقام سوم در بخش دانشجویان خواهر را به خود اختصاص دهد .

سرکار خانم فاطمه گلینی مقدم در بخش تحقیق خواهران به مقام دوم دست یافت و سرکار خانم فاطمه اشنویی مجرد در حفظ 10 جزء صاحب مقام دوم شد.

در بخشهای پژوهشی ، ادبی ،هنری و فنآوری مسابقات ، اصفهان صاحب 11  مقام برتر این جشنواره  شد، آقای سید صادق هاشمی در بخش عکاسی و آقای محسن جلالی در قسمت نرم افزار و سرکار خانم مژگان کوهستان در مسابقات کتبی رشته سبک زندگی، صاحب مقام اول در بخش نهج البلاغه سرکار خانم راضیه ربانی یکتا و دکتر سید سعید آیت از اساتید اصفهان و سرکار خانم مرجان اکبر زاد در بخش شعر موفق به کسب مقام اول شدند ،  علاوه بر این خانمها بهاره ایزدی و نگار کریمی در رشته سبک زندگی اسلامی - ایرانی به ترتیب صاحب مقامهای دوم و سوم شدند و درمجموع در بخش سبک زندگی 3 مقام برتر را دانشجویان اصفهانی تصاحب کردند. در رشته  نقاشی نیز سر کار خانم فاطمه جلالی به مقام دوم دست یافت و سر کار  خانم زهرا فضائلی دانشجوی دیگری از دانشگاه پیام نور استان اصفهان بود که توانست مقام دوم رشته خوشنویسی این دوره مسابقات را کسب نماید . همچنین در بخش احکام نیز سر کار خانم آمنه خدا دوست رتبه سوم رشته احکام را کسب کرد، در بخش دعا و مناجات خوانی نیز محمد جواد اهلی توانست مقام دوم جشنواره را به خود اختصاص دهد  که در مجموع دانشجویان اصفهانی با کسب 18 مقام برتر از این دوره مسابقات خداحافظی کردند و منتظر بخش ملی جشنواره قر آن و عترت  وزارت علوم ، تحقیقات و فنآوری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد هستند.

لازم به ذکر است بیست و دومین و دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه و در شهر کرمانشاه برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر