1397/7/16 دوشنبه بازدید حجت الاسلام والمسلمین کلباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از دانشگاه پیام نور واحد مبارکه حجت الاسلام والمسلمین کلباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان به همراه آقای رضائی با رئیس، کارکنان و اعضای علمی دانشگاه پیام نور واحد مبارکه دیدار کرد.

دکتر احمدپور رئیس دانشگاه پیام نور واحد مبارکه ضمن خیر مقدم مواردی در خصوص دانشگاه و تاریخچه آن ایراد نمود. سپس آقای بهرامی  مسئول فرهنگی دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم در خصوص فعالیتهای انجام گرفته، انجمن های دانشجویی،بسیج دانشجویی و کانون هلال احمر دانشگاه گزارشی ارائه نمود و یاد آوری کرد در این فعالیت ها ادارات و سازمانهای شهرستان نیز شرکت داده شده اند و با توجه به کمبود فضا سعی شده به بهترین نحو فعالیتهای فرهنگی دانشگاه برگزار شود.

پس از آن جلسه ای با فعالین فرهنگی برگزار گردید و از نزدیک به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین کلباسی جلسه ای با اعضاء هئیت علمی دانشگاه داشت. پس از آن نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جماعت دانشگاه برگزار گردید.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کلباسی از قسمت های مختلف دانشگاه دیدن نمود.

وی در پایان با توجه به حضور دانشجویان و فعالیتهای انجام گرفته و استفاده از ظرفیتهای بیرون از دانشگاه فعالیتهای انجام گرفته را مثبت ارزیابی نمود و از دانشجویان و فعالین فرهنگی تشکر نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر