1397/7/15 یکشنبه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان همزمان با هفته دفاع مقدس، رئیس، اساتید و دانشجویان بسیجی حوزه شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با حضور در گلزار شهدای وزوان، مزار شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعان حرم را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی با نثار شاخه‌های گل و تجدید بیعت با شهدای ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان در سخنانی ،ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد. ایشان هدف از برپایی این نوع مراسمات را بیعت با شهدا و پاسداشت خون این شهیدان بیان کردند.

وی در این مراسم حادثه تروریستی شهر اهواز را محکوم و هدف از این حمله تروریستی و تیراندازی به سمت شهروندان بی‌دفاع و سربازان مظلوم در رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را، ایجاد رعب و وحشت و تفرقه افکنی میان ملت سرافراز ایران دانست.

در ادامه حاضرین ضمن قرائت فاتحه، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر