1397/7/15 یکشنبه برگزاری همایش بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان لنجان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر همایش بزرگ مجمع بسیجیان شهرستان لنجان در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

در این همایش که فرمانده سپاه ناحیه لنجان، فرماندار شهرستان لنجان، مدیران دستگاههای اجرائی، شورای 18 قشر بسیج شهرستان و بسیجیان و رزمندگان سراسر شهرستان لنجان حضور داشتند دکتر سلیمانی به ایراد سخنرانی پرداخت. رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با خوشامدگوئی به حاضران و تبریک ایام دفاع مقدس به حاضران به نقش دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در پیشرفت علمی شهرستان در طی 27 سال تلاش و خدمت صادقانه به دانشجویان اشاره کرد. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با استمداد از تمامی مسئولان دستگاههای اجرائی شهرستان جهت حمایت همه جانبه از تنها مرکز رشد و خلاقیت شهرستان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر اظهار امیدواری کرد با حضور بسیجیان نخبه در شهر و شهرستان، در این مرکز رشد گامهای مثبتی در زمینه کارآفرینی برداشته شود.

رئیس قشر بسیج اساتید شهرستان گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا پرافتخارترین دستاورد تمسک به اهل بیت است.

در ادامه فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت. دکتر مهدی صفرخانلو با بیان اینکه دشمن از همه طریق وارد شده است و در تلاش است با تهاجم فرهنگی خود به اسلام ناب و ارزشهای دینی جامعه ضربه بزند اظهار داشت: جبهه کفر و باطل با تمام قدرت در جهت مقابله با اسلام ناب محمدی و آرمانهای عدالت خواهانه و ظلم ستیزی آن به میدان آمده است و در این جهت از هیچ توطئه و جنایتی دریغ نمیکند.

در این مراسم از عوامل اجرائی شبهای شیدائی برنامه مستندی که در ایام دفاع مقدس در شهرستان لنجان برگزار شده بود تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر