1397/7/14 شنبه دیدار تعدادی از مسئولین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و زواره از مرکز توانبخشی سالمندان همزمان با روز گرامیداشت سالمندان، تعدادی از مسئولین، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و زواره از سرای سالمندان شهر زواره دیدار کردند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و زواره در دیدار از این خانه ضمن تقدیم گل، شیرینی؛ فرا رسیدن سالروز گرامیداشت سالمندان را به ساکنان این خانه تبریک گفت.

ایشان با تقدیر از خدمات پرسنل خانه سالمندان بخش زواره، خدمت در چنین مکانی را امری خداپسندانه و قابل تحسین دانست و تأکید کرد: کار در اینجا به مثابه ترمیم قلب های شکسته است و چنین عملی قطعاً ارج و قربی کم نظیر نزد خداوند متعال خواهد داشت.

لازم به ذکر است در حال حاضر 27 تن از بانوان سالمند در این آسایشگاه حضور دارند که نسبت به سال قبل 9 نفر به این مرکز اضافه شده است و کهنسال ترین عضو آن متولد سال 1285 هجری شمسی می باشد که 112 سال سن دارد.

در این دیدار صمیمی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، ابراهیم زاهدزاده خاطر نشان کرد: خدمت به سالمندان، اجر و ثواب خدمت به پدران و مادران خودمان را دارد و ضمن اشاره به توصیه های دین مبین اسلام در تکریم سالمندان بر تداوم فرهنگ سازی و بازگویی این سنت حسنه در میان نسل جوان تاکید نمود.

در پایان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از زحمات فراوان و بی وقفه ی کارکنان محترم آن مرکز و و همکاری این عزیزان در برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی نمود.

مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و زواره در راستای توسعه برنامه های فرهنگی و احیای سنت های ارزشمند دینی و اخلاقی برای چهارمین بار در طی چهار سال اخیر در سالروز بزرگداشت سالمندان از این آسایشگاه بازدید می نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر