1397/7/9 دوشنبه دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با فرماندار شهرستان خوانسار دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به همراه دکتر عبدالمنافی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن ارائه گزارش اجمالی از دانشگاه های پیام نور اصفهان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان اصفهان دومین دانشگاه بزرگ کشور پس از دانشگاه پیام نور تهران می باشد و حدود یک دهم از جمعیت دانشجوئی پیام نور در آن تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت : دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از مراکز با سابقه ، با اعضای علمی توانمند،کارکنان مجرب و فضای آموزشی و  فیزیکی مناسب بوده و به همت رئیس فعلی مرکز که از اعضای علمی توانمند و فعال دانشگاه می باشد قطب رشته مدیریت استان و جنوب غرب کشور گردیده است.

دکتر یوسفی ادامه داد: مرکز خوانسار با وجود سیزده رشته گرایش ارشد  و برگزاری پنج همایش ملی مدیریت و کار آفرینی فضای مناسب و مطلوبی جهت علاقمندان به تحصیل ایجاد نموده است  و افزود: امید است از ظرفیت علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار در ابعاد علمی ،اجتماعی ، فرهنگی و توسعه شهرستان استفاده شود.

دکتر کمالی فرماندار شهرستان نیز به اهمیت دانشگاه پیام نور به ویژه در شهرستانها با شرایط مذهبی ویژه که محل بسیار خوبی برای علاقمندان به تحصیل مخصوصا  بانوان میباشد اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود در آینده بتوانیم تعامل خوبی  در زمینه های مختلف با دانشگاه داشته باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر