1397/6/21 چهارشنبه امضای تفاهم نامه تاسیس مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و شهرداری زرین شهر تفاهم نامه تاسیس مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و شهرداری زرین شهر در شهرداری زرین شهر به امضای دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه و مهندس محمدی شهردار زرین شهر رسید.

در این مراسم که مهندس سلیمیان از اعضای شورای اسلامی شهر زرین شهر، مدیران مسئول مطبوعات فعال شهرستان لنجان و تنی چند از مدیران دانشگاه حضور داشتند دکتر سلیمانی با اشاره به برگزاری اولین همایش "خلاقیت از ایده تا عمل" شهرستان لنجان که در تیرماه سال جاری که با استقبال بسیار خوب مسئولان، نخبگان و ایده پردازان شهرستان لنجان برگزار گردید، مسئولیت دانشگاه پیام نور جهت هدایت و حمایت از دانشجویان کارآفرین و خلاق را مهم ارزیابی کرد. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر ابراز امیدواری کرد به زودی دومین برنامه ایده شو شهرستان با حمایت شهرک علمی تحقیقاتی استان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردد.

در ادامه مهندسی میثم محمدی شهردار زرین شهر نیز با ابراز خشنودی از امضای این تفاهم نامه حمایت از شرکت های فعال و ایده پرداز و دانش بنیان جهت رفع مشکلات شهری و کسب درآمدهای پایدار از طریق کمک به این شرکت ها را از اهداف شهرداری در مشارکت تاسیس این مرکز عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد مرکز خلاقیت دانشگاه پیام نور و شهرداری بتواند هر چه سریعتر مجوز مرکز رشد را اخذ و به صورت فعال و با نشاط به اهداف خود نزدیک شود.

در پایان تفاهم نامه تاسیس مرکز رشد و خلاقیت بین دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و شهرداری زرین شهر به امضای دکتر سلیمانی و مهندس محمدی رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر