1397/6/17 شنبه دیدار دکتر رسول سلیمانی از جهادگران حاضر در مناطق محروم شهرستان لنجان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به همراه رئیس اداره فرهنگی دانشگاه با جهادگران شرکت کننده در اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لنجان دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات رسانی صورت پذیرفته قرار گرفتند.

در این اردوی جهادی که تعداد 50 نفر  از خواهران و برادران جهادگر در آن مشارکت داشتند، دانشجویان جهادی خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی، مشاوره ای، بهداشتی و... به ساکنان محروم این مناطق ارائه می‌دهند.

دکتر سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین برگزاری اردو و دانشجویان و شرکت کنندگان در اردوی تابستانی جهادی، کار آنان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از امکانات موجود حداکثر بهره وری را برای خدمت رسانی به مردم عزیز مناطق محروم شهرستان داشته باشیم.

لازم به ذکر است کاروان اردوی جهادی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر متشکل از دو گروه خواهران و برادران به تعداد 50 نفر با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر، سپاه ناحیه لنجان و بسیج دانشجویی از تاریخ 10 لغایت 20 شهریور به روستاهای محروم شهرستان لنجان (روستاهای مورکان و رحمت آباد از توابع بخش باغبهادران) اعزام شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر