1397/6/13 سه‌شنبه برگزاری بخش آوایی مرحله نیمه نهایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان اصفهان بخش آوایی مرحله نیمه نهایی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور، با حضور بیش از 100 تن از دانشجویان و اساتید مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور استان اصفهان در محل ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا از برکات قرآن در تمام شئون زندگی دنیوی و اخروی بهره مند شویم.

دکتر یوسفی ضمن تأکید بر تأثیر برنامه های قرآنی در سلامت رفتار، گفتار و کردار انسان افزود: فعالیت های قرآنی و آگاهی به حقایق و مفاهیم قرآن، سلامت زندگی اجتماعی را تأمین کرد و دور شدن از این مفاهیم منجر به کج روی های بسیاری در زندگی خواهد شد.

وی با اشاره به دعای ختم قرآن صحیفه سجادیه گفت: اگر تفسیر مفاهیم قرآنی توسط اهل فن انجام شود، ‌بی شک می توان نکات سازنده ای را از آن استخراج کرد.

دکتر یوسفی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان، حضور در این برنامه ها را توفیق بزرگی دانست و از اجرا کنندگان این فعالیت ها که زمینه ساز رقابت سالم در فضای دانشگاه است،تقدیر نمود.

در پایان برنامه نیز از زحمات سید مجتبی فیاضی مدیر سابق فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

 

فايلها
برگزيدگان مرحله نيمه نهايي 22 امين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان و اساتيد دانشگاه پيام نور استان اصفهان.pdf 55.237 KB
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر