1397/5/27 شنبه بازدید رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا از اردوی جهادی شهید کمال بیغم مستقر در روستای کهرویه دکتر نعمت اله زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا از روند برگزاری اردوهای جهادی شهید کمال بیغم روستای کهرویه بازدید به عمل آورد.

دکترنعمت اله زاده رئیس دانشگاه به همراه مسئول فرهنگی و روابط عمومی مرکز از پایگاه اردوی جهادی شهید کمال بیغم که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا در روستای کهرویه از تاریخ 20/05/97 تا 30/05/97به مدت ده روز بر پا گردیده بود، بازدید نمودند و ضمن اطلاع از برنامه های اردو و صحبت با مربیان و حضور در بین هنرجویان وصحبت با آنها از مشکلات این عزیزان آگاه گردیدند و قول مساعدت حداکثری را دادند.

دکترنعمت اله زاده در حاشیه بازدید از مناطق تحت پوشش اردوهای جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی تمرینی برای خودسازی ما و بویژه دانشجویان است و یادمان باشد این حرکت های جهادی مختص زمان خاصی نیست و باید در طول سال تدوام داشته باشد.

وی افزود: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.

لازم بذکر است تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا و یک خانم دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه تهران که اهل تانزانیا می باشد در این اردو حضور داشته و با برگزار کنندگان این اردو همکاری دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر