1397/5/24 چهارشنبه دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر میزبان مخترعین، مبتکرین و صاحبان ایده های برتر در نخستین همایش و مسابقه از ایده تا کسب و کار شهرستان لنجان نخستین همایش و مسابقه از ایده تا کسب و کار شهرستان لنجان توسط مرکز خلاقیت و شکوفائی دانشگاه پیام نور و شهرداری زرین شهر به منظور ایجاد فرهنگ کار گروهی، با حضور کارآفرینان، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، نخبگان دانش آموزی، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و به منظور اشتغال زائی و استفاده از پتانسیل های شهرستان توسط مرکز خلاقیت و شکوفائی دانشگاه پیام نور و شهرداری زرین شهر در سالن اجتماعات ولایت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

در این همایش که مسئولان ادارات دولتی شهرستان لنجان نیز حضور داشتند دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر، دکتر خدادادی دبیر علمی همایش، دکتر  مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان،  مهندس امیری رئیس مرکز رشد شهرستان نجف آباد، مهندس میثم محمدی شهردار زرین شهر و حجت الاسلام باقریان امام جمعه شهرستان لنجان به ایراد سخنرانی پرداخته و حمایت همه جانبه خود را از مرکز رشد و خلاقیت شهرستان اعلام نمودند.

در ادامه از تعداد 40 ایده ای که به دبیرخانه علمی همایش ارسال گردیده بود  صاحبان 20 ایده به بیان خصوصیات و ویژگی های ایده های خود پرداختند و رای گیری حضوری از تمامی شرکت کنندگان جهت انتخاب ایده های برتر نیز صورت گرفت. بر اساس تصمیمات کمیته علمی و اجرایی مقرر شد ضمن معرفی ایده های برتر این همایش در سطح شهرستان هدایای مناسبی نیز به صاحبان ایده ها اختصاص یابد.  

در حاشیه این همایش بزرگ شهرستانی نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی تعدادی از مخترعین و صاحبان ایده های برتر در سالن ورودی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید که مورد استقبال مراجعه کنندگان و میهمانان قرار گرفت.

این همایش توسط دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و با همکاری شهرداری زرین شهر و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برگزار و تمامی هزینه های آن توسط این دو نهاد و بخش خصوصی تامین گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر