1397/4/20 چهارشنبه برگزاری جلسه هم اندیشی سالانه ائمه جماعات دانشگاه پیام نور استان اصفهان به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز نطنز جلسه هم اندیشی سالانه ائمه جماعات مراکز استان اصفهان، به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز نطنز ، با همکاری امور فرهنگی، رئیس ، امور اداری و پشتیبانی، مسئول بسیج دانشجویی شهید علم الهدای و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جماعت مرکز نطنز برگزار گردید.

جلسه باخوش آمدگویی دکتر حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نطنز آغاز و با حضور سخنران توانمند کشور و دعوت شده این جلسه حجت السلام والمسلمین دکتر روحانی نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه دولتی کاشان ادامه پیدا کرد.

ایشان پیرامون اهمیت نماز و جایگاه والای آن در بین اقشار ملت اسلامی علی الخصوص دانشگاه که مکان پرورش جوانان و آینده سازان کشور اسلامی می باشد، سخنرانی نمود و نقش مهمی که امام جماعات مراکز در این خصوص به دوش دارند و اهمیت والای آن و تلاش در این زمینه را متذکر گردید.

بعد از سخنرانی ایشان کلیپی در مورد نماز با فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پخش گردید و در ادامه کلیپ دیگری هم در باب فعالیتهای انجام شده مرکز که توسط گروه استارتاپ فخیم مرکز تهیه و تدوین گردیده بود پخش شد.

پس از آن بعد از استراحتی کوتاه، جلسه در امامزاده ای که در10کیلومتری شهرستان نطنز واقع شده بود (امامزاده سلطان گروه آبادواقع درروستای اوره ازتوابع شهرستان نطنز) ومکانی خوش آب وهوا بود باسخنرانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان اصفهان حجت السلام والمسلمین دکتر خوشنویس زاده ادامه پیدا کرد ، جلسه با ادای فریضه الهی نماز جماعت و صرف ناهار به اتمام رسید.

شایان ذکر است هزینه جلسه فوق با همکاری مالی و معنوی امام جماعت مرکز حجت السلام والمسلمین موسوی و یاری گرفتن ازخیرین با توجه به کسری بودجه مراکز دراین زمینه برداشت و در برگزاری این جلسه ازهیچ کوشش وتلاشی دریغ ننمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر