1396/1/15 سه‌شنبه نصب مخزن ده هزار لیتری آب با کمک خیر در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به منظور ایجاد فرهنگ صرفه جوئی در مصرف آب و همچنین افزایش بهره وری، با کمک خیر و همت رئیس دانشگاه، مخزن آب ده هزار لیتری آب در این دانشگاه نصب گردید.

این مخزن که توسط خیر محترم تهیه و به دانشگاه اهدا شده بود با کمک ماشین آلات اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در محل فضای سبز دانشگاه، جهت ذخیره آب و استفاده جهت آبیاری قطره ای جاسازی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان هدف از نصب مخزن آب را ایجاد فرهنگ صرفه جوئی در مصرف آب، تعیین دقیق میزان خروجی و جلوگیری از هدر رفت آب، عنوان کرد.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور با بیان اینکه جلوگیری از هدر رفت آب یکی از نیازهای اساسی بخش مدیریت مصرف است ، افزود : داشتن اطلاعات دقیق از میزان مصرف آب و به طور کلی محاسبه دقیق میزان آب ورودی به دانشگاه یکی از نیازهای اساسی بخش مدیریت مصرف است که امری ضروری و اجتناب ناپذیر است .

وی اظهار داشت: با توجه به تقلیل چشمگیر میزان ذخایر آب سفره های زیر زمینی، سرانه مصرف بالا و کاهش میزان بارندگی ، وظیفه مدیریت صحیح، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقا بهره وری وظیفه جدی شهروندان عزیز می باشد.

ایرج پور گفت: دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی و فرهنگی سعی بر آن داشته است با اصلاح الگوی مصرف در این خصوص پیشگام بوده و خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر