1396/9/4 شنبه برگزاری کارگاه آموزشی نقش حجاب و عفاف در جلوگیری از آسیب های اجتماعی در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد کارگاه آموزشی نقش حجاب و عفاف در جلوگیری از آسیب های اجتماعی به همت کانون رضوی و اعضای بسیج دانشجوئی در قالب حلقه صالحین در دانشگاه پیام نور دولت آباد تشکیل شد.

امام جماعت مرکز (حجت الاسلام والمسلمین علی معینی) در خصوص نقش حجاب و عفاف در ایجاد امنیت  و آرامش روانی  سخنرانی کردند ایشان ضمن تشریح حجاب و عفاف در اسلام اظهار داشت: طرح حجاب از طرف مکتب مترقی اسلام، بیانگر آن است که حضور زن را پذیرفته و برای سلامت حضور ، حجاب را مطرح می نماید پس مغز حجاب ، حضور مثبت و سازنده زن است و آنقدر این حضورِ شایسته نزد خدای متعال پسندیده است که فریضه بی بدلیل نماز را برای زنان ، با لباس حضور اجتماعی قرین و ھمراه خواسته است.

ایشان در ادامه افزود: زمانی که بدحجابی در جامعه افزایش یابد آمار خشونت و جنایت علیه زنان بالا می رود، چنان که شاهد هستیم امروزه در غرب آزارهای جنسی و مساله خشونت علیه زنان روز به روز افزایش می یابد. بدون شک بسیاری از مزاحمتهای خیابانی از پیامدها منفی گسترش بدحجابی در جامعه به شمار می رود .

این جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان درباره موضوعات مختلف درباره حجاب و عفاف ادامه یافت.

         

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر