1396/1/23 چهارشنبه جشن میلاد امام علی (ع) در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در آستانه میلاد با برکت مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد جشن میلاد آن امام همام در این مرکز برگزار گردید.

    در آغاز گروه مرشد خوانی قمر بنی هاشم در وصف حضرت علی (ع) مدیحه سرایی کردند و سپس حجت الاسلام والمسلمین امان الهی به سخنرانی پرداخت .

      حجت الاسلام  والمسلمین امان الهی دانشجویان را به علم آموزی سفارش نمود و گفت: باید با تمام وجود تشنه آموختن باشید. وی در ادامه به عنوان نکته اخلاقی گفت اگر کسی خودش را در معرض اتهام قرار می دهد نباید از کسی گله کند بنابراین اگر خودمان به گونه ای عمل کردیم که انگشت نما شدیم نباید گله مند باشیم که چرا دیگران در مورد من قضاوت بیجا می کنند. لطفا خودتان را در معرض نگاه و اتهام دیگران قرار ندهید.

      حجت الاسلام امان الهی همچنین در قالب داستانی به عنوان  تکنیک نگاه از مجموعه تکنیک های موفقیت گفت: مواظب باشید بعضی چیزها در زندگی فوق مهمند ولی اینقدر خودمان را درگیر جزئیات زندگی می کنیم که دیگر واقعیات را نمی بینیم بنابراین سعی کنید از همین روزهایی که در آن هستید لذت ببرید .

     حجت الاسلام امان الهی در پایان سخنان خود در آستانه روز پدر یادی کرد از فرزندان شهدای مدافع حرم که سالهاست این روز را بدون حضور پدر و بر سر مزار آنها پاس می دارند .

     در پایان جشن به پنج نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی جنابات آمریکا در ایران که در دهه مبارک فجر برگزار شده بود جوایزی اهدا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر