1397/7/15 یکشنبه دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با خانواده معزز دانشجوی پاسدار شهید سید مهدی میرطبائی به منـاسبت پـاسداشت هفتـه دفـاع مقـدس به مناسبت هفته دفاع مقدس، رئیس، اساتید و جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از خانواده دانشجوی شهید سید مهدی میرطبائی دیدار کردند.

دراین دیدار که با هماهنگی قبلی به همت دانشجویان بسیج دانشگاه پیام نور مرکز اردستان انجام شد پدر بزرگوار این شهید ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی، در زمینه خصوصیات اخلاقی و تعهد فرزندشان به انقلاب و مقام عظمای ولایت سخن گفت و اظهارداشت: شهید سید مهدی میرطبائی در سال 1365 در عملیات شلمچه شهید و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

وی گفت: از مسئولین و دولتمردان انتظار داریم هیچ روی خوشی به آمریکا و دشمنان دیرینه کشورمان نشان ندهند و پشت سر ولایت قدم بردارند.

ایشان ضمن اشاره به نقش مهم شهدای مدافع حرم در حفظ امنیت کشور اظهار داشت: در روزگاری که حتی کودکانمان هم مدافعان حرم و شجاعتشان را ستایش می‌کنند و در روزگاری که جملگیِ مردم ما برای شهیدانِ مدافع حرم احترام ویژه‌ای قائلند؛ کسانی هم هستند که این مسئله را درک نکرده‌ و هنوز در توهمات درونی خود غوطه‌ورند. اینان همان‌هایی هستند که وعده‌های دروغین دشمنان را باور کرده‌ و در سرشان خیالِ هم‌پیاله شدن با غربیان را می‌پرورانند.

دکتر محمدابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا بویژه شهید گرانقدر سید مهدی میرطبائی گفت: اگر امروز در کشورمان امنیت و آزادی داریم از ایثار و فداکاری شهدا است.

ایرج پور گفت: امام ما به آموخته است که جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد ما باید در این راه بسیج سربازان جهان اسلام را به راه بیندازیم.

وی اظهار داشت: امنیت و قدرت معنوی و نفوذ موثر ایران اسلامی در سطح جهانی به برکت خون شهداست و همه ما وظیفه داریم اولا قدردان خون و مقام فاخر این عزیزان باشیم و ثانیا خانواده آنها را در هیچ زمانی فراموش نکنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر