1395/11/27 چهارشنبه تشکیل جلسه ستاد شاهد شاهین شهر با حضور مسئولین در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر روسا و کارشناسان دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و بنیاد شهید انقلاب اسلامی شاهین شهر در جلسه ستاد شاهد گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر در آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 نشستی با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان  به همراه کارشناسان آموزشی و فرهنگی  به منظور رسیدگی به مشکلات و کمبودهای تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار گردید .

در این جلسه موضوعات گوناگون آموزشی ، تحصیلی ، فرهنگی و مالی دانشجویان شاهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت ایجاد فضای تعاملی و همکاری هرچه بیشتر طرفین در تحقق اهداف ستاد شاهد راهکارهای عملی مطرح و مورد توافق قرار گرفت .

همچنین دراین نشست طرح ارائه شده از سوی امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر مبنی بر تشکیل و راه اندازی کانون فرهنگی شاهد به منظور اعتلا جایگاه فرزندان شهدا و ایثارگران و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای فرهنگ شهادت و ایثار مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد مسئولین حمایتهای لازم را در تحقق اهداف این کانون اعمال نمایند .

دکتر سید رامین غفاری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر به عنوان رئیس ستاد شاهد ، دراین جلسه ابتدا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به حاضرین جلسه آمار و عملکرد ستاد شاهد در نیمسال گذشته را ارائه نمود و پیرامون این جلسه اظهار داشت : دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه و حضور آنان در عرصه علمی موجب مباهات است و خدمت به این عزیزان ، خدمت به شهدا و آرمانهای انقلاب است  و شایسته است رسیدگی به امور آموزشی و فرهنگی این قشر عظیم الشان در راس امور قرار گیرد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر