1397/7/3 سه‌شنبه آغاز ثبت نام دانشجویان ورودی جدید 98-97 در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در روزهای نخست ماه مهر دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در محیطی پر نشاط پذیرای دانشجویان پذیرفته شده در کنکور سراسری 98-97 در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بود.

تمام تمهیدات لازم برای یک ثبت نام آرام و بی دغدغه و کسب رضایت دانشجویان ورودی جدید در نظر گرفته شده بود. از تبریک قبولی دانشجویان در دانشگاه پیام نور درب ورودی دانشگاه تا میز از من بپرس که توسط انجمنهای علمی دانشگاه اداره می شد و راهنمایی لازم به دانشجویان داده می شد. واحد زیراکس دانشگاه که مدارک و فرمهای مورد نیاز ثبت نام را در اختیار دانشجویان می گذاشت تا کارشناسان آموزش که با رویی گشاده و با تمام توان خود پذیرای این عزیزان بودند. کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد تمام سعی خود را برای نقش بستن روزی بیاد ماندنی در ذهن دانشجویان بکار بردند.

     دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد طی روزهای آتی همچون سالهای گذشته جلسه استقبال مهر خود را به منظور آشنایی دانشجویان ورودی جدید با آئین نامه های دانشگاه پیام نور و شرایط تحصیل در این دانشگاه طی همایشی برگزار خواهد کرد و انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی فعال دانشگاه نیز با ایجاد غرفه هایی به معرفی خود و همچنین عضوگیری  می پردازند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر