1396/1/16 چهارشنبه گردهمآیی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در اولین روز از سال کاری 96 کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد به دعوت دکتر آیت رئیس مرکز نجف آباد گرد هم آمدند .

      در این نشست  دکتر آیت رئیس دانشگاه ضمن تبریک سال نو آرزو کرد همه اوقات برای پرسنل دانشگاه پیام نور مبارک باشد و امسال بیشتر از سالهای قبل برای کل مردم دنیا به ویژه ایرانیان سال پر خیر و برکتی باشد و به گونه ای باشد که دنیا به سمت صلح و آرامش بیشتری برود و مردم بتوانند این چند روز دنیا رنج کمتر و لذت بیشتری ببرند.

     رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در ادامه گفت: روح اصلی حاکم بر پیام پیامبر ما و همچنین فرهنگ ایرانی عقلانیت است و مهربانی. و علی القاعده به همین دلیل است که فرهنگ ایرانی توانسته است این مهربانی را به دنیا حاکم کند.

     دکتر آیت همچنین در ادامه در جمع کارمندان و اعضای هیات علمی مرکز نجف آباد افزود:  همین گونه که کشور ما در سال گذشته توانسته است عقبه های سختی را به سلامت رد کند و طبق آمار و گزارشها به لطف خداوند کشور ما از رشد اقتصادی منفی به رشد اقتصادی مثبت رسید و این اتفاق در حد معجزه است و خیلی ارزشمند است. انشاء الله در سال جدید ساز و کارهایی پیدا شود که این مسئله بیکاری که مبحث اشتغال به نوعی با آن درگیر است و معضلی است که همه به آن واقف هستند برای کشورمان حل شود.

     دکتر آیت در پایان ضمن دعوت از همه کارکنان مرکز به ایفا کردن نقش خود در جامعه به بهترین نحو  گفت: ما باید بتوانیم دو وجه را در زندگی خود ادا کنیم  یعنی دو شاخصی که همه فیلسوفان اخلاق روی آن تاکید دارند یکی خوشی و دیگری خوبی. خوشی یعنی انسان از بودن خود لذت ببرد و خوب بودن یعنی نقش اجتماعی خود را خوب ادا کنیم. جوشش خوشی از درون خود آدم است و نیاز به کوشش دارد. آدم خودش باید هنر لذت بردن و خوش بودن را داشته باشد. از اینروست که حافظ می گوید: نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی. و دلیل آن را بیان می کند که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی. یا در جای دیگر می گوید: هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار. کس را وقوف نیست که انجام کار چیست. پس خودمان باید کمک کنیم که به حداقلها خوش باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر