1396/2/19 سه‌شنبه برگزاری جشن گرامیداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان : من امیدوارم که جامعه قدردان زحمات معلمین خصوصا در مقطع آموزش عالی باشد زیرا اساس پیشرفت یک مملکت به بنیه علمی آن کشور وابسته است.

به گزارش روابط عمومی دکتر مهدی زمانی ،رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان طی سخنان کوتاهی ضمن خوش آمد گویی به حضار روز استاد را به این عزیزان تبریک گفت .

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان  در بیاناتی ضمن تبریک روز استاد به اساتید محترم حاضر در جلسه اظهار داشت از اینکه شاهد هستم جمعی از پیشکسوتان هیات علمی نیز در بین ما هستند بسیار خوشحالم  و نگاه به چهره هر کدام از این عزیزان یاد آور زحمات و تلاش هایی  است که این بزرگواران در دوران خدمت خود کشیده اند .

 دکتر مهدی یوسفی در ادامه اظهار داشت: من امیدوارم که جامعه قدردان زحمات معلمین خصوصا در مقطع  آموزش عالی باشد زیرا اساس پیشرفت یک مملکت به بنیه علمی آن کشور وابسته است.
لازم به ذکر است در این مراسم   رئیس ، معاونین اجرایی و آموزشی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  دانشگاه پیام نور استان اصفهان حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر