1396/7/17 دوشنبه فراخوان هفتمین همایش ملی شعر 72 خط اشک برای هفتمین سال پیاپی اصفهان میزبان برگزاری همایش ملی شعر 72 خط اشک ویژه دانشگاهیان سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی ، فراخوان این همایش که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان و با مشارکت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان برگزار می گردد در سه محور شعر عاشورایی و حماسه ی حسینی، بصیرت و معرفت حسینی، پیام های نهضت عاشورا برای نسل جوان منتشر گردیده است.

 بخش ویژه هفتمین دوره این همایش به نقش جوانان نهضت عاشورا مثل حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قاسم(ع) و ... در مجاهدت و شهادت طلبی شهدای مدافع حرم اختصاص و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا 5 آبان ماه 1396 خواهد بود.

هفتمین همایش شعر هفتاد و دو خط اشک در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.72khatashk.ir  و یا کانال تلگرامی @h72khatashk  مراجعه نمایند.

از نکات قابل توجه این دوره از همایش می توان به برگزاری سلسله نشست های شعر آئینی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سطح استان اصفهان با همکاری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان اشاره نمود.

فايلها
پوستر همايش72 خط اشک.jpg 211.452 KB
آئين نامه همايش72 خط اشک.pdf 746.36 KB
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر