1397/7/15 یکشنبه دیدار با خانواده شهید حادثه تروریستی اهواز توسط کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به همراه دانشجویان بسیجی حوزه شهید چمران دانشگاه با حضور بر سر مزار شهید محمد طه اقدامی با خانواده شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز ابراز همدردی کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، گفت: شهادت این شهید عزیز نشان داد که کوچک و بزرگ ، مرد و زن و انسان های بی گناه هیچ فرقی برای تروریست ها ندارد و هدف آنها از این کار ناامن کردن کشور و تضعیف استقامت و پایداری مردم است. دشمنان کوردل انقلاب هرگز با چنین اقدام های ناجوانمردانه ای نمی توانند کوچکترین خللی در انسجام ملی و عزم و اراده ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی ایجاد و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

دکتر حسن رضا یوسفوند خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

پدر شهید اقدامی نیز ضمن تقدیر از حضور رئیس و کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور گفت: محمد‌طه امروز پسر همه مردم ایران است و همانند علی‌اصغر امام حسین (ع) تیر خورد و بر دستان من با لبان تشنه شهید شد و این برای من افتخار بزرگی است امیدوارم با اهدای این هدیه کوچک دین خود را نسبت به کشور و مردمم ادا کرده باشم.

در پایان دکتر حسن رضا یوسفوند با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی داشته باشیم.

لازم به ذکر است مادر شهید محمدطه اقدامی از دانشجویان سابق دانشگاه پیام نور مرکز وزوان بود. دکتر حسن رضا یوسفوند ضمن عرض تسلا و همدردی، شهادت مظلومانه فرزند دلبندشان را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برایشان صبر و شکیبایی توام با سعادت و سلامت مسئلت داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر