1396/9/11 شنبه حضور رئیس، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان اردستان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، همایش گردهمایی چشمگیر پنچ هزار نفری بسیجیان شهرستان اردستان برپا گردید که رئیس، کارکنان، اساتید و دانشجویان این مرکز که خود بسیجی هستند در این مراسم حضور پررنگ داشتند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در مسیر شرکت در این همایش عظیم و بی سابقه در سطح شهرستان که به مناسبت هفته بسیج و شکست گروهک صهیونیستی – آمریکایی داعش برگزار شده بود گفت: بسیجی باید اعتقادش این باشد که ارادتش به خدا فقط او را بسیجی کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با اشاره بر اینکه در حال حاضر این روحیه بسیجی است که می تواند در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی و مقابله کند تصریح کرد: بسیجی واقعی معرف فرهنگ و رفتار اسلامی و انقلابی است.

به گفته وی، بسیجیان باید دقت کنند که اعمال خوب یا بد، معرف دین و مذهب آنها است و با همین ناهماهنگی در قول و فعل خود، اطرافیان را تحت تاثیر قرار می دهند و معرفی غلط از دینشان را به دیگران عرضه می کنند.

در این همایش بزرگ که به منظور نمایش توانمندیهای بسیجیان و همچنین تسلیهات و تجهیزات نظامی برگزار شده بود، حضور با شکوه تمامی مسئولین شهرستان و تجلی حضور آنان چشمگیر بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر