1396/9/20 دوشنبه برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد مراسم گرامیداشت روز دانشجو و سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) با حضور مسئولین شهرستان برخوار، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش مسئول بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و جمع کثیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت محمد (ص) ، امام صادق (ع) و گرامیداشت روز دانشجو، دانشجویان را پیشروان علم و آگاهی و یاوران ولایت و انقلاب  و دانشجو را مطالبه گر حق و حقیقت و سمبل مبارزه با استکبار خواند و گفت: دانشجو همیشه در صحنه های مهم کشور حضور داشته است و در تمام برهه های مهم و تاثیر گزار از قبیل ۱۶ آذر ۱۳۳۲، پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و هشت سال دفاع مقدس حضورش تعیین کننده بوده است.

دکتر علی زمانی افزود: برگزاری همایش ها و مراسم های بزرگداشت ۱۶ آذر، علاوه بر ارزش نهادن به این قشر فرهیخته، دارای پیام مهمی است که آن عبارت از مقابله با استبداد، استکبار و بصیرت سیاسی و در کنار آن، کمک به استقلال کشور از طریق دستاوردهای علمی و محصولات دانش بنیان است.

ایشان در ادامه افزود: باید از استقلال دانشگاه ها مراقبت کنیم و با تمام وجود در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه بکوشیم. البته در کنار اینها، مشارکت های سیاسی و فرهنگی خوب است اما دانشجو نباید سیاست زده شود.  

فرماندار شهرستان برخوار آقای تاجمیری نیز در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر (ص) و روز دانشجو بر اهمیت نقش دانشجویان در پیشرفت و تعالی کشور بسیار حیاتی دانسته و بر هوشیاری دانشجویان در تمامی صحنه ها تاکید نمود. همچنین در این آئیین گرامیداشت آزاده دوران دفاع مقدس آقای حبیبی  و روایت رشادتهای دلاورمردان ایران اسلامی ضمن بیان خاطرات و جانبازیهای رزمندگان و آزادگان در دوران مقدس بر پیروی از ولایت فقیه و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

یادآور می شود: در این آیین از دانشجویان برگزیده  تجلیل و به قید قرعه کشی به 8 نفر از دانشجویان سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر