1397/4/6 چهارشنبه نشست جامعه اسلامی مهندسین با هیات موسس مرکز رشد و خلاقیت در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به منظور تقویت علمی مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر نشست صمیمی جامعه اسلامی مهندسین شهرستان لنجان و هیات موسس مرکز رشد در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

در این جلسه دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در جمع نخبگان علمی مهندسی شهرستان لنجان با معرفی مرکز رشد و خلاقیت شهرستان لنجان و تاسیس آن در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر اظهار داشت : مجوز مرکز رشد و خلاقیت از شهرک علمی تحقیقاتی استان گرفته شده و تمامی دانشجویان، فارغ التحصیلان، کارآفرینان و صاحبان ایده می توانند در این مرکز ایده های خود را ثبت و با حمایت صاحبان سرمایه آن را تبدیل به محصول و تجاری سازی کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص فعال سازی 7 هسته علمی شامل حوزه صنایع، نانو، مدیریت شهری، برق، مواد و متالوژی، مکانیک (طراحی و ساخت) و کشاورزی در این مرکز، بازاریابی و برند سازی محصولات تولید شده را سخت ترین قسمت کار دانست و اعلام کرد که پارکهای علم و فناوری در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را خواهند داشت.

در ادامه مهندس سلیمیان عضو جامعه مهندسین نخبه شهرستان و عضو شورای شهر زرین شهر از تعریف دقیق استراتژیها و چشم اندازها در مرکز رشد  و خلاقیت شهرستان سخن گفت. مسئول دبیرخانه اجرائی مرکز رشد شهرستان با اشاره به این مطلب که شهرستان لنجان دارای بیشترین مهندس نخبه به نسبت جمعیت در استان اصفهان می باشد این مرکز را داری پتانسیل ویژه برای دریافت و ثبت ایده های نخبگان و تبدیل ایده های جوانان به محصول و برندسازی و ایجاد کارآفرینی و اشتغال پایدار دانست.

در پایان مهندسان نخبه به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مربوطه پرداخته و نظرات خود را در خصوص رشد هر چه بیسشتر این مرکز و شکوفائی آن مطرح نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر