1395/11/27 چهارشنبه برگزاری مراسم جشن با شکوهی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن شهید حمصیان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان جشن انقلاب که به طور چشم گیری مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته بود با حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان ، معاونین و حجت السلام والمسلمین عمادی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان ، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهدی زمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در بیاناتی به حضور قاطبه ی ملت در پیروزی انقلاب اشاره نمود و با یاد آوری این نکته که در اوایل انقلاب چندین طیف فکری تحت عنوان ها واسم های مختلف وجود داشتند که خیلی از آنها بدلیل عدم انطباق  ایدئولوژی حاکم بر ایشان با نظام فکری حاکم بر جامعه که همانا اسلام ناب محمدی به رهبری حضرت امام رحمه الله علیه بود نتوانستند به حیات فکری و سیاسی خود ادامه دهند . و البته ما شاهد ضربه هایی نیز از ناحیه این گروه ها بر پیکر انقلاب بوده ایم .

حجت الاسلام  والمسلمین عمادی  با تأسی جستن به قرآن مجید و تلاوت چهار آیه از سوره مبارکه مائده (آیات 54 ،60 ،114 و115 ) در یک مقایسه اجمالی بعضی از رفتارها  را در حوزه های مختلف (مثل پوشش و حجاب ،مسایل اقتصادی و ...) در حکومت گذشته و نظام جمهوری اسلامی مورد مقایسه قرار داد و اظهار داشت: می بینیم که بعضی از مشکلات کما کان به قوت خود باقی است . سپس با طرح این مسئله که پس چه چیز نقطه ممیزه این دو از هم می باشد . با اشاره به آیات یاد شده اصلی ترین و اساسی ترین آن را  در جمهوری اسلامی  حکومت الله دانست در صورتی که در حکومت قبلی  حکومت طاغوتی بود .

در انتها گروه تاتر دانشگاه با اجرای نمایش موجبات شادی جمع حاضر را فراهم آوردند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر